Stagereis - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Armin Purisic - WaarBenJij.nu Stagereis - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Armin Purisic - WaarBenJij.nu

Stagereis

Door: Armin Purisic

Blijf op de hoogte en volg Armin

09 Oktober 2017 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Hallo, mijn naam is Armin Purisic, ik ben 17 jaar oud en ga naar Engeland voor mijn stage.
Ik zit op de opleiding sport en bewegen. In mijn opleiding heb ik een vak dat internationaal heet. Bij dit vak leer je over andere culturen en ga je ook nog eens naar een ander land. Dit is geen vakantiereisje, maar we gaan reizen om daar stage te lopen. Ik zelf ga met wat andere klasgenoten de vliegtuig nemen naar Manchester vanuit Köln. 12 november vertrekken we en we vliegen op de 26e weer terug.

Ik heb er zin in, vooral omdat we daar ook naar school gaan. Hoop om daar veel te leren en gewoon plezier te hebben.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

09 Oktober 2017

Stagereis
Armin

Actief sinds 09 Okt. 2017
Verslag gelezen: 592
Totaal aantal bezoekers 1538

Voorgaande reizen:

09 Oktober 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: